Jabra Online Store

Frequently Asked Questions

Information om ordre

Hvad er status for min ordre?

Du kan se status for din ordre ved at tjekke din ordre .

Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende?

Vi accepter PayPal samt Visa®, MasterCard®, Visa Dankort®, Diner’s Club® samt pengeoverførsler samt hævekort, hvis de er udstedt af et af disse større kreditkortselskaber.

Vores servere krypterer al indsendt information, så du kan føle dig tryg ved, at alle dine kreditkortoplysninger opbevares sikkert.

Skal jeg anvende mellemrum eller bindestreg, når jeg indtaster mit kreditkortnummer?

Nej. Indtast dit kreditkortnummer uden mellemrum eller specialtegn. Det skal indtastes som en række af efterfølgende tal.

Skal min faktureringsadresse svare til adressen, der er registreret for mit kreditkort?

Ja. For bekræftelse af kreditkortet skal du indtaste din faktureringsadresse præcis som den fremkommer på din kreditkortoversigt.

Hvorfor bliver mit kreditkort afvist?

Der kan være mange årsager til, hvorfor dit kreditkort ikke bliver accepteret. F.eks.:

  • Kortet er udløbet
  • Du har nået eller overgået din kreditgrænse
  • Du har overskredet din daglige beløbsgrænse
  • Andre tekniske problemer uden for vores kontrol

Hvis du har problemer med at betale med dit kreditkort, kan du kontakte Jabra Support for hjælp. Når du kontakter Jabra Support, kan du blive bedt om at opgive numre på de fejlmeddelelser, du har modtaget, samt referencenummeret som det fremgår i kurven med dine varer.

Hvornår trækkes der penge fra mit kreditkort?

Der trækkes ikke penge, før produktet er afsendt. Dette gælder også for forudbestilte varer og varer i restordre. Hvis dine varer afsendes hver for sig, trækkes der penge hver gang en vare afsendes.

I tilfælde af flere sendinger inden for samme ordre, koster det dig ikke mere i forsendelse, end beløbet der oprindeligt blev anført, da du placerede ordren.

Hvordan fremgår opkrævningen på mit kontoudtog?

Opkrævningen for din ordre vil fremkomme som: "DRI*Jabra/BlueParrot".

Kan jeg bestille varer uden kreditkort?

Ja. Udover kreditkort accepter vi PayPal samt pengeoverførsel samt hævekort, hvis de er udstødt af et af de større kreditkortselskaber (Visa®, MasterCard®).

Skal jeg betale moms?

Alle med faktureringsadresse i Danmark eller resten af Europa skal betale moms.

Hvordan får jeg en kopi af min faktura?

Du kan udskrive en kopi af din faktura fra siden med din ordrehistorik.

Klik her for at finde din ordre og udskrive en kopi af din faktura.

Hvordan ved I hvor og hvordan, I skal afsende mit fysiske produkt?

Der fremkommer en leveringsside under bestillingen, hvor du kan indtaste leveringsadresse og vælge leveringsmetode.

Hvordan starter jeg en ny ordre?

Da vores side anvender cookies, kan der fremkomme nogle varer i din kurv, som du ikke længere ønsker.Klik her for at tømme kurven og starte en ny ordre.

Leveringsoplysninger

Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?

  • Standard = 3-5 arbejdsdage
  • Ekspres - én dag = 1 arbejdsdag
  • Der leveres ikke i weekenden
  • Levering med landtransport er ikke muligt alle steder
  • Vi sender ikke til postbokse
  • Hvad koster fragt?

  • Standard = kr 79 (Fri fragt for ordrer over 599,-)
  • Ekspres - én dag = kr 189 (119,- for ordrer over 599,-)
  • Er min ordre blevet afsendt?

    Klik her for at tjekke din ordre og se status for levering.

    Hvordan får jeg mit sporingsnummer?

    Klik her for at tjekke din ordre og se dit sporingsnummer.

    Sender du til mit land?

    Vi sender i øjeblikket til USA, Canada, Storbritannien, Tyskland, Østrig, Belgien, Holland, Frankrig, Italien, Spanien, Sverige, Danmark og Polen. Vi sender ikke til postbokse.

    Hvornår afsendes min restordre?

    Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, vil der af og til være varer i restordre. Normalt vil varen blive tilgængelig inden for to uger. Du vil modtage en e-mail, så snart varen afsendes. Husk, at vi ikke trækker pengene, før din ordre er blevet afsendt.

    I tilfælde af flere sendinger inden for samme ordre, koster det dig ikke mere i forsendelse, end beløbet der oprindeligt blev anført, da du placerede ordren.

    Kan jeg ændre min leveringsadresse?

    Desværre er det ikke muligt at ændre leveringsadressen, efter du har gennemført en bestilling. Ordre sendes øjeblikkeligt til lageret, når vi modtager dem, og vores system kan ikke hente adressen frem eller ændre den. Hvis din levering ikke når frem, returneres den til lageret, og du får pengene retur.

    Kan jeg ændre leveringsmetoden?

    Desværre er det ikke muligt at ændre leveringsmetoden, efter du har gennemført en bestilling. Ordre sendes øjeblikkeligt til lageret, når vi modtager dem, og vores system kan ikke hente adressen frem eller ændre den.

    Returnering og annullering

    Hvad er jeres returpolitik?

    Jabra butikken tilbyder pengene tilbage de første 30 dage, fra den dag produktet afsendes. For at gøre brug af denne garanti skal du kontakte Jabra Support inden for denne periode på 30 dage.

    Hvordan beder jeg om pengene tilbage?

    For at bede om dine penge tilbage for et eller flere produkter, du har købt online, bedes du sende en e-mail tilJabra Support. Sørg for at inkludere dit ordrenummer i e-mailens emnelinje.

    Når din returnering er blevet godkendt, vil du fra Jabra Support modtage instruktioner ang. returneringen.

    Vi returnerer 100 % af købsprisen for varerne. Leveringsomkostninger returneres ikke.

    Hvordan annullerer jeg min bestilling?

    Du kan bede om at få din bestilling annulleret samme dag, den blev indgivet, ved at kontakte Jabra Support. Er behandlingen af din ordre allerede begyndt, kan du muligvis ikke annullere den.

    Hvis din ordre ikke kan annulleres, modtager du besked via e-mail, når ordren er afsendt, sammen med instruktioner ang. returnering. Du kan også tjekke din ordre for at se status for levering af dine varer.

    Hvornår er pengene tilbage på mit kreditkort?

    Pengene vil blive tilbageført til dit kort inden for 5-7 arbejdsdage, efter vi har modtaget det returnerede produkt.

    Jabra Support

    Hvordan får jeg hjælp til mit produkt?

    For hjælp til installation og brug af dit produkt, bedes du kontakte Jabra Support ved hjælp af nedenstående oplysninger:

    Mandag – fredag, 10 – 20 CET

    Telefon: 80 82 60 10

    Kontakt os på e-mail

    Klik her for at se vores Jabra Support værktøjer og online materialer.

    Hvordan får jeg hjælp til min bestilling?

    For hjælp til din bestilling fra Jabra butikken, bedes du kontakte Jabra Support ved hjælp af nedenstående oplysninger:

    Mandag – fredag, 10 – 20 CET

    Telefon: 80 82 60 10

    Kontakt os på e-mail

    Klik her for at se din ordrehistorik, herunder dit sporingsnummer.

    Personbeskyttelse og sikkerhed

    Hvad er jeres retningslinjer for personbeskyttelse?

    Klik her hvis du vil se Digital Rivers retningslinjer for personbeskyttelse.

    Hvad er Digital Rivers Sikker & Virusfri Beskyttelse?

    Vi tager sikkerheden i forbindelse med dine indkøb meget alvorligt. Du kan handle i tillid til, at vi har truffet de nødvendige foranstaltninger med henblik på at beskytte dig, når du bestiller gennem ethvert medlem af Digital River-netværket. Du kan derfor føle dig helt sikker, når du handler hos os, fordi Digital River Sikker & Virusfri Beskyttelse giver dig beskyttelse og ro i sindet, når du handler!

    Her kan du se flere detaljer:

    1.At du ikke skal betale noget, hvis der foretages uautoriserede debiteringer på dit kort som følge af, at du handlede hos os.

    I henhold til the Fair Credit Billing Act (Lov om Rimelig kreditkortfakturering) kan din bank ikke holde dig ansvarlig for bedrageriske debiteringer for mere end USD 50,00. Hvis din bank gør dig ansvarlig for nogle af disse USD 50,00, vil Digital River dække hele gældsposten for dig, op til USD 50,00. Digital River vil dække denne gældspost, hvis den uautoriserede brug af dit kreditkort ikke er din fejl, og var et resultat af indkøb foretaget gennem et medlem af Digital River-netværket, mens du anvendte Digital Rivers sikre server. I tilfælde af uautoriseret brug af dit kreditkort skal du underrette udstederen i henhold til de gældende regler og samtidig give Digital River de nødvendige dokumenter.

    2.100 % af de softwaredownloads, der er tilgængelige via Jabra, er blevet scannet for virusser.

    I det usandsynlige tilfælde, at din software-download fra et medlem af Digital River-netværket indeholder en virus, vil Digital River enten erstatte det berørte software eller refundere købsprisen plus alle forsendelsesomkostninger, som er forbundet med det berørte software. Digital Rivers ansvar er begrænset til udskiftning eller refusion af den virusinficerede software, som er downloadet fra et medlem af Digital Rivers netværk. Digital River vil kun dække dette ansvar, hvis virusen skyldes indkøb foretaget gennem et medlem af Digital River-netværket, mens du anvendte Digital Rivers sikre server, og derfor ikke er din fejl. Digital River hæfter ikke for udgifter, der er forbundet med reparation eller udskiftning af computerkomponenter, hardware, yderligere software og computerfiler eller andre udgifter, der er forbundet med reparation, udskiftning eller fjernelse af virusinficerede filer fra din computer.

    3.Alle de oplysninger, du giver under dine indkøb, er krypterede.

    Fordi vi modtager følsomme oplysninger fra vores kunder (navn, e-mail-adresse, kreditkortnummer osv.), bruger Digital River teknologien VeriSign® Secure Socket Layer (SSL) med henblik på at beskytte personlige oplysninger fra kunderne. Denne logik krypterer de data, som sendes og modtages ved hjælp af en krypteringsteknologi på højt niveau. Denne teknologi anviser koder, som ikke kan spores, til datatransmissioner, som kun vores server og kunderne kan validere. Dette sikrer, at ingen ekstern part kan se dataene.

    Hvorfor skal jeg indstille min browser til at acceptere cookies?

    Vores handelssystem er baseret på cookies. Vi bruger cookies til at spore produkter i indkøbsvognen samt til rabatter og andre attributter på din ordre. Cookien identificerer indholdet af din indkøbsvogn (produkter, rabatter etc.) eller ordreoplysninger (faktureringsoplysninger og personlige oplysninger, som ikke er gemt i cookien). Hver gang du foretager et køb på siden, bruges cookien til at fremme afregningsprocessen og forbedre din købsoplevelse.

    Er cookies en sikkerhedsrisiko?

    Nej. Vores handelssystem krypterer alle cookies. Desuden indeholder cookien ikke nogle personlige oplysninger - blot en entydig identifikator, så vores system kan genkende denne browser.

    Hvordan indstiller jeg min browser til at acceptere cookies?

    Hvis du bruger Microsoft® Internet® Explorer® 6.0 eller nyere, skal ud åbne menuen Funktioner og klikke på Internetindstillinger. I vinduet Internetindstillinger skal du klikke på fanen Beskyttelse af personlige oplysninger. Browserens standardindstilling er Mellem, hvilket sikrer, at du kan acceptere cookies. Du kan flytte skyderen for at ændre sikkerhedsindstillingerne, hvis de ikke er indstillet til Mellem. Hvis standardindstillingen bruges, skal du klikke på knappen Avanceret og sikre, at både første- og tredjepartscookies accepteres.

    Hvis du bruger Microsoft® Internet® Explorer® 5.x, skal ud åbne menuen Funktioner og klikke på Internetindstillinger. Klik på fanen Sikkerhed. Vælg området Internet, og klik på Brugerdefineret niveau. Rul til indstillingen Cookies, og vælg Aktiver.

    Hvis du bruger Mozilla® Firefox® 2.0 eller nyere, skal ud åbne menuen Funktioner og klikke på Indstillinger. Klik på fanen Personlige oplysninger, og vælg Accepter cookies fra sider.