chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Fordelene ved denne integration

Tilføjelse af Jabra-headsetanalyser til CallStats.io WebRTC-løsning til opkaldskvalitetsstyring gør det muligt for IT-fagfolk og kontaktcentre let at overvåge og fejlfinde opkaldskvalitetsproblemer direkte fra CallStats.io-grænsefladen.

Understøttede platforme

Amazon Connect & Twilio Flex.

Amazon ConnectAmazon Connect
Amazon ChimeTwilio Flex

Fordele ved at arbejde med Jabra og CallStats

Jabra-headsetmålinger indhentes i realtid under hvert opkald. Supportteams modtager underretninger fra CallStats.io, når Jabra-målinger overstiger definerede tærskler for baggrundsstøj og usikkert output. 

  • Identificer og løs hurtigt headsetkonfigurationsproblemer
  • Registrer baggrundsstøjforhold, der er til gene for kundeoplevelsen
  • Analyserer aktive højttalermålinger og krydstale mellem agent/kunde
  • Beskytter medarbejderens hørelse og sikkerhed

Om CallStats

CallStats blev grundlagt i 2014 og har hovedsæde i Helsinki, Finland, og callstats.io SaaS-produktet hjælper softwareudviklere med hurtigt at opsætte, opbygge og skalere kommunikationsapplikationer ved at overvåge og styre WebRTC-ydelsen for hvert slutpunkt i realtid.