Implementering af headsets til Unified Communication?

  • Vi kan hjælpe dig

  • Vi leverer certificerede integration ved partnerskaber med alle førende UC-systemer
  • Vi har forstand på UC-løsninger. Vi har hjulpet tusinder af IT-managere med implementeringen af headsets
  • Vi har glimrende headsets og speakerphones egnet til enhver situation

Certificerede UC headsets
og speakerphones

Vores headsets og speakerphones er fuldt kompatible med din softphone klient, og giver dig yderligere funktionalitet, som fjernopkaldskontrol og tilslutninger til mange enheder.

Overkomme barrierer til UC-tilpasning med Jabra

Microsoft partnere Gold communications

Vi arbejder tæt sammen med Microsoft og er “Gold communications” certificeret.

Vores Jabra Evolve 75 er det første certificerede Skype for Business headset, som lever op til Open Office & Outdoor krav

Læs mere

Understøttede platforme

Jabra produkter fungerer problemfrit med alle Microsoft produkter, herunder:

Cisco

Vi er en foretrukken Cisco løsningspartner. Det betyder, at vi designer, udvikler og tester vores lydløsninger i tæt samarbejde med Cisco og har opnået deres certificering og godkendelse.

Læs mere

Understøttede platforme

Jabra produkter fungerer problemfrit med alle Cisco Communication-platforme, herunder:

  • Cisco Spark
  • Cisco Finesse
  • Cisco IP-telefoner og Cisco trådløse telefoner
  • Cisco mobilløsning
  • Cisco Jabber, CIPC, CUPC
  • Cisco WebEx
  • CUCILync
  • Cisco DX70 / 80 / 650

Avaya

Vi er en "Avaya DevConnect certified Technology Partner" - det højeste niveau i Avaya DevConnect-programmet.

Læs mere

Understøttede platforme

Jabra produkter fungerer problemfrit med alle Avaya-platforme, herunder:

  • Avaya Scopia
  • Avaya Aura® og Avaya Flare®
  • One-X Communicator og One-X agent
  • IP Softphone og IP Agent
  • Nortel IP-telefoner
  • Avaya Communicator 2.1

Unify

Vi er den første professionelle headset sælger fuldt integreret med Unifys WebRTC baserede samarbejde cloud, Circuit. Det er blandt de mest anbefalede kontor- og mobilheadsets til Circuit.

Læs mere

Understøttede platforme

Jabra produkter fungerer uden problemer med Unify Circuit.

Vi har forstand på Unified Communications

Efter tusinder af UC udrulninger og produkter i 90 af Fortune 100 selskaber kender vi til udfordringerne og de store fordele ved at implementere UC. Rent faktisk har vi skrevet hvidbøger, en blog og endda en bog om emnet.

Men vi er mest stolte over, hvad vores kunder skriver om os:

Jabra løsninger giver brugere værdi, valg og muligheder.

Jonas Toft Olesen IT manager, Brüel & Kjær

Jeg kan bekræfte, at headsets er blevet til vores call centre vigtigste værktøj.

Nicolae Rilea ICT Specialist, Lufthansa

Alle Lync headsets kan nemt sluttes til USB via plug-and-play.

Anke R. IT Direktør, Bearingpoint

For mig handler det ikke om enhederne, det var om forholdet, vi kan opbygge med en leverandør.

Mark Weedon VP IT & Procurement, CEVA Logistics

Ud over høj kvalitet, ønskede vi headsets, som tilbød fleksibilitet og kunne plug-and-play over hele Cisco produkt-suiten.

Arun Kalasapudy Service Manager, Cisco IT

Det er rent plug'n'play og lyden er sublim.

Peer Sylvest IT Projektleder, COWI

Med Jabras 360 Services Suite får du

Før-salgs analyse

Forandringsstyring

Implementerings Support

Efter-implementerings Support

Business Case Support

Vi finder den rigtige løsning til jeres arbejdsplads, uddanner medarbejderne og yder fuld support, så I kommer godt i gang med at bruge udstyret.

Kontakt Salg
Luk
Jabra 360 Services Høj servicekvalitetKontaktcentreVærdifulde serviceydelser
JABRA EVALUERING
Analyse til valg af optimal løsning før køb
Gennemgang af arbejdsmåder
Evaluering af tæthed
Anbefaling af egnet løsning og produkter
ADMINISTRERET IMPLEMENTERING GIVER ØGET BRUGERADOPTION
SupportmaterialerBrugertilpassetBrugertilpasset
Brugermanualer og instruktionsvideoer
Quick-start guider for enheder i kundernes unikke indstillinger BrugertilpassetBrugertilpasset
Uddannelse af undervisere/superbrugere/brugere
Webbaseret uddannelse før udrulning 8 timer8 timer4 timer
Projektteam kontakt  
Dedikeret telefonnummer  
SUPPORT VED UDRULNING SIKRER MAKSIMALT UDBYTTE AF INVESTERINGEN
Adgang til Jabra Xpress headset management software inden implementering 
Support til udrulning dagen før, på dagen og dagen efter udrulning
Enhedsindstillinger
Fejlfinding
UddannelseUnderviser på stedetUnderviser på stedetVirtuelt
Jeres egen supportkonsulentPå stedetPå stedetVirtuelt
Miljørigtig bortskaffelse af gamle produkter  
NIVEAU 2 SUPPORT EFTER UDRULNING
2 ugers direkte adgang/dedikeret telefonnummer  
Dedikeret telefonnummer  
EVALUERING AF BRUGERADOPTION OG STØTTE TIL FORRETNINGSCASE
Afrapportering af case  
Konference for superbrugere og it-medarbejdere  
Anbefalinger til tiltag en måned efter udrulning  
KONTAKT CENTER EKSKLUSIV
Simpel returneringsproces  
Erstatningsenheder sendes for udbringning næste dag, DIF  
Jabra Headset Station Kiosk 

Et komplet sortiment af UC-kompatible produkter
til enhver brug:

Kontakt salgsafdelingen

Vores team af Produkteksperter vil hjælpe dig med at finde den bedste løsning for dit firma. Få øjeblikkelig prisfastsættelse og rådgivning for dit specifikke miljø og brug. Udfyld formularen, og en Jabra repræsentant vil kontakte dig.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Hvis du planlægger at implementere mere end 50 enheder i dit firma, kan du muligvis være berettiget til en gratis prøve. Tal med vores salgsafdeling for at finde ud af, hvordan du kan ansøge.

Behov for teknisk support?

For teknisk support og garantirelaterede spørgsmål kan du kontakte vores Business Support-team.
Business Support står til rådighed mandag – fredag, kl. 8 – 20, EST.

Du kan også ringe direkte til Business Support: 1-866-697-8757

Kontakt salgsafdelingen vedrørende dette produkt

Hvor mange headset regner I med at skulle udrulle?

Jeres telefoniplatform

Yderligere oplysninger

Vind et Jabra Elite Sport