chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Jabra Evolve 30
Evolve 30

Evolve 30

Professionelt headset med fleksibel forbindelse og fantastisk lyd til opkald og musik

Køb nu  Kontakt salgsafdelingen

 

Forbliv forbundet

Forbliv forbundet enten ved hjælp af USB eller stik

Kobl til din pc via USB, eller brug 3,5 mm stikket til at oprette forbindelse til din personlige enhed - såsom en smartphone eller tablet - for at arbejde eller lytte til musik, uanset hvor du befinder dig.

Nem opkaldsstyring

Indbygget opkalds-controller med store knapper og LED-indikatorer, der gør det nemt at styre opkald og musik. Besvar, eller afslut opkald, kontroller lydstyrke, eller slå blot lyden fra linjen.

See Video

Bliv mere produktiv

Støjdæmpende mikrofon

Avanceret, støjdæmpende mikrofon fjerner baggrundsstøj helt. Din samtalepartner vil ikke kæmpe for at høre, hvad du siger.

Opsætning af Plug & Play

Fungerer med alle førende systemer lige så snart, det tages ud af æsken. Installation er lige så nem som blot at sætte det til.

I ét med universet (af telefoner og platforme)  

Vores headsets og speakerphones fungerer direkte fra kassen med over 10.000 traditionelle bordtelefoner. De er fremtidssikrede og kompatible med alle softphone- og webklienter – fra Microsoft Teams til Mitel.

Nøglen til høj produktivitet, knivskarp lyd og færre it-problemer er at give dine medarbejdere optimerede og pålidelige enheder, der kører problemfrit sammen med din UC-platform. Jabra har testet enheder med en lang liste af platforme og tilbyder Microsoft Teams-certificerede modeller fra vores brede udvalg af headsets og speakerphones.

Works with your platform

Vil du gerne vide, hvilke headsets der er kompatible med din telefon eller platform? Prøv vores kompatibilitetsguide.

Specifikationer

  • Audio
    • Headsettets båndbredde
      Bredbånd
    • Højttalers båndbredde musiktilstand
      Bredbånd
    • Højttalers båndbredde taletilstand
      Bredbånd
    • Mikrofons båndbredde
      Bredbånd
    • Certificeringer
      Regulatoriske godkendelser: CE, FCC, KCC, RCM, UL, 
      Industrielle certificeringer: Microsoft Teams, Avaya, Cisco
  • Batteri
    • Batteri medfølger
      Nej
  • Forbindelse
    • AC-strømforsyning
      USB-strømforsyning via pc
    • Bluetooth-enhed
      Nej
    • Forbindelse (ministik, USB osv.)
      USB, 3,5 mm stik
    • Ledningslængde
      Kontrolkabel: 95 cm, HS-kabel: 120 cm
  • Generelt
    • Emballagens dimensioner (Længde x Bredde x Højde)
      L 23 x B 18 x H 3,5 cm
    • Vægt mono/duo
      0,1711 kg for stereo, 0,1425 kg for mono
    • Hvad indeholder æsken?
      Jabra Evolve 30 headset, advarselsbrochure, garantibrochure, lynguide, USB-controller, plastikpose til controller, plastikpose til headset, certificeret til Microsoft Teams-klistermærke (se BOM), kun skumpose til stereo-headsettets venstre ørekop, Evolve 30 er emballeret i en pose
    • Garanti
      2 år

Ofte stillede spørgsmål

Kan jeg lytte til musik på denne enhed?

Ja. Evolve 30 II har højttalere i verdensklasse, som er bygget til både stemme og musik.

Har denne enhed støjdæmpende funktioner?

Evolve 30 II har passiv støjdæmpning. Bær blot headsettet for at fjerne højfrekvent støj såsom menneskestemmer helt - alt sammen takket være de særligt designede ørepuder. Se vores Evolve 80 headset for aktiv støjdæmpning

Fungerer det med Mac og pc?

Ja. Det fungerer med begge systemer.

Har den et 3,5 mm stik?

Ja. 3,5 mm stikket lader dig koble til din personlige enhed - såsom en smartphone eller tablet - for at arbejde eller lytte til musik.

Hvordan opsætter jeg min Jabra-enhed, så den fungerer med Microsoft Teams til Windows?

Installer blot Jabra Direct. Jabra Direct er gratis pc-software, der gør det muligt for Jabra USB-enheder at have fjernbetjent opkaldskontrol over de fleste softphones. Følg disse retningslinjer for manuelt at ændre softphonen til Microsoft Teams: Ofte stillede spørgsmål om Jabra Direct

Hvad er forskellen mellem standard UC-modeller og modeller, der er certificeret til Microsoft Teams?

​De modeller, der er certificeret til Microsoft Teams (Lync) under støtter Microsoft Teams uden yderligere installation. Modellerne understøtter funktioner til at besvare/afslutte opkald, justere lydstyrken og slå lyden fra.

Hvis du ikke bruger Microsoft Teams, skal du vælge en standard UC-model.

Besøg supportsiden til Jabra Evolve 30 II for flere ofte stillede spørgsmål.

Tilbehør

Kompatibilitetsvejledning

Bordtelefon
Softphone
Mobil/tablet
Kan du ikke finde din enhed?

Vælg producent

Vælg din bordtelefon

Vælg producent

Vælg din softphone

Vælg producent

Vælg din mobil/tablet

Sammenlign modeller

Jabra-tjenester

Skræddersyede tjenester til en gnidningsløs arbejdsdag

Gør hybridarbejde til en succes med Jabras komplette udvalg af tjenester

Produktsupport

Support omfatter brugermanualer, ofte stillede spørgsmål, video-selvstudier m.m.

Kontakt salgsteamet

Få den bedste løsning til din virksomhed og dit specifikke behov. Vores eksperter kan rådgive om produkter, kompatibilitet og UC-installeringer.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50 ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Vores salgskonsulenter står klar til at hjælpe dig

Beskriv kort din forespørgsel, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Påkrævet

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50 ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Øjeblikkelig salgsassistance

Live chat | 1-800-826-4656 | Kl. 8.00-17.00 (EST)

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu