chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Jabra Engage 50 Stereo & Mono
Engage 50 Stereo & Mono
Køb nu 
Køb nu. Betal med Klarna. Gratis indgravering Purchase any Jabra product and enjoy 20% off at SteelSeries Refer a Friend

Headsettet til det digitale kontaktcenter

Jabra Engage 50 – et ægte digitalt headset

Skal dit kontaktcenter overgå, eller overvejes det at overgå til softphones? Investerer du i kontaktcenterapplikationer – enten lokalt eller i skyen? Jabra Engage 50 er det ideelle digitale headset til at øge kundetilfredsheden.

Jabra Engage 50 indeholder en kraftfuld computerchip i ørekoppen, der leverer avanceret funktionalitet, herunder data til opkaldsanalyse.

I ét med universet (af telefoner og platforme)  

Vores kontaktcenterheadsets er fuldt kompatible med over 10.000 traditionelle bordtelefoner. De er også kompatible med de fleste softphone-webklienter og kontaktcenterplatforme, blandt andre Cisco, Avaya og Genesys Cloud. Uanset hvor I er i jeres digitale transformation, møder vi jer der. Se, hvilke af vores headsets der er kompatible med jeres telefoner eller platform, i vores kompatibilitetsguide.

Se hele kompatibilitetsguiden
Works with your platform

 

 

 

Afspil demo Sæt demo på pause
Engage 50 Andet headset

Lyddemoen er kun et eksempel. Det faktiske produkt kan afvige herfra.

Teknologi med 3 mikrofoner

Et unikt system med tre mikrofoner og intelligent støjreduktion lukker baggrundsstøj og vejrtrækningslyde ude, så kunderne alene hører medarbejderens stemme, og det giver en fantastisk opkaldsoplevelse, uanset om du arbejder hjemmefra eller fra et kontaktcenter.

Jabra Engage 50 Microphone

Slå lyd fra-knap

Lydstyrkeknap

Statusindikator

Programmerbar knap

Knap til besvar/afslutte opkald

 

 

 

Microsoft Teams

Certificeret til Microsoft Teams

Engage 50-headsettet er certificeret til Microsoft Teams, når det bruges med Microsoft-varianten af kontrolenheden.

Microsoft Teams

Certificeret til Microsoft Skype for Business. Overholder kravene til Skype for Business Open Office

Engage 50-headsettet er certificeret til Microsoft Skype for Business og opfylder kravene for Skype for Business Open Office, når det bruges med Microsoft-varianten af kontrolenheden.

Google Chrome

Dette produkt fungerer sammen med enheder, som kan køre den nyeste version af ChromeOS, og det er certificeret i overensstemmelse med Googles kompatibilitetsstandarder. Chromebook og badget Works With Chromebook er varemærker tilhørende Google LCC.

Zoom

Certificeret til Zoom

Engage 50-headsettet er certificeret til Zoom og giver en problemfri samarbejdsoplevelse.

 

 

 

* Jabra SDK

 

 

 

* Jabra Xpress, Jabra Direct og Jabra SDK

Til slutbrugere
Til IT-chefer

Jabra Direct

Designet til at optimere og tilpasse dit headset.

  • Nem opdatering af firmwaren i alle typer Jabra-lydenheder* direkte via det brugervenlige Direct Dashboard.
  • Optimer dit headset med sidetone, ringetone, lydbeskyttelsesniveauer, lydoptimering til musik, niveauer og meget mere.
  • Engage 50 hjælper til ved justeringen af mikrofonarmen for at sikre en optimal opkaldsoplevelse.
Læs mere

* Jabra USB-headsets og speakerphones og Bluetooth med Link 360/370.

Jabra Xpress

Jabra Xpress

Udviklet til at booste produktiviteten med altid opdaterede headsets.

  • Kontrollér udrulning, indstillinger og firmwareopdateringer via intelligent og effektiv administration af headsets.
  • Juster ydeevnen baseret på baggrundstøj og analyse af hadsetbrug* for hver individuel Engage 50-bruger.
  • Understøtter alle gængse operativsystemer** og muliggør datalagring i skyen eller lokalt med en høj grad af databeskyttelse.***
Læs mere

*Afhænger af headset Jabra Engage 50.

**Windows og Mac.

***SOC II Type 1.

 

 

 

Se det anbefalede kontrolenhedsudstyr nedenfor

Forbedret beskyttelse af hørelsen

Jabra Engage 50 har den næste generation af hørebeskyttelse med Safetone™ 2.0-teknologi. Dette inkluderer PeakStop™ 105 dB, som afbryder pludselige lydstigninger på et endnu lavere niveau end den almindelige Jabra PeakStop; Intelligent Akustisk chok-beskyttelse, der fjerner potentielt skadelige lyde og IntelliTone™ 2.0, som opretholder gennemsnitlige lydniveauer under foruddefinerede tærskler hele dagen. Download vores Beskyttelse af hørelsen-hvidbog for flere oplysninger om disse og flere innovationer for at forblive beskyttet mod intensivt headsetbrug.

Download Beskyttelse af hørelsen-hvidbog

Jabra Engage 50 and Twilio Flex take customer service at Moneypenny to the next level

Moneypenny chose the Jabra Engage 50 because of the superior sound and easy integration with Twilio Flex.

Læs mere

Udviklet til at forbedre din kundetilfredshed

Engage 50-headsettene er udviklet af Jabra og har 3 patenter på tekniske innovationer. 54.280 udviklingstimer – så meget tid blev der brugt på at udvikle produktet med intensive tests i Jabras laboratorier.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er et digitalt headset?

Et 100 % digitalt headset har proceschippen i headsettet i stedet for i en kontrolenhed eller ledning. Mens de fleste trådløse headsets allerede er digitale, er Engage 50 faktisk det første Jabra-headset med ledning, som har chippen i selve headsettet. Engage 50 bruger det nyeste chipsæt, og dette, sammen med placeringen af chippen, forbedrer funktionaliteten og brugeroplevelsen.

Hvad har et digitalt headset med ledning, som et almindeligt USB-headset ikke har?

Et standard USB-headset har normalt ikke chippen i selve headsettet, hvilket begrænser den hardware- og softwarefunktionalitet, som det kan levere.

Tilbyder andre professionelle digitale Jabra -headsets softwareintegration?

Alle Jabra USB-headsets tilbyder integration med Jabra Direct- og Xpress-software. Engage 50 er imidlertid det første Jabra-headset, som tilbyder yderligere opkaldsanalyse.

Hvad gør kontrolenheden, og hvorfor bør jeg bruge den?

Kontrolenheden giver brugeren forbedret opkaldskontrol. Kontrolenheden er et valgfrit tilbehør til headsettet og har et ergonomisk design, som gør arbejdet mere effektivt.

Hvis jeg vælger ikke at bruge kontrolenheden, kan jeg så bare tilslutte headsettet til min computer eller dockingstation?

Ja.

Kan jeg stadig få analyserne, selvom jeg fravælger brug af kontrolenheden?

Ja.

Kan jeg tilslutte headsettet til min mobiltelefon eller tablet?

Ja, hvis din mobiltelefon har et USB-C-stik, som er kompatibelt med taleopkald.

Vi er ved at gå over til softphones og har kun USB-A-computere. Kan vi bruge Engage 50 nu og gå over til USB-C på et senere tidspunkt?

Ja – begynd først med at bruge USB-A-forlængerledningstilbehøret eller kontrolboks med USB-A-forbindelse. Tilslut blot headsettet til forlængerledningen, og tilslut derefter forlængerledningen til USB-A-porten på din computer. Når I går over til USB-C-computere, sættes headsettet i computerens USB-C-port.

Kan jeg tilslutte til en Mac, eller er dette headset kun kompatibelt med en computer?

Ja, det er muligt at tilslutte til Mac.

Hvordan genprogrammeres statuslampen (busylight)?

Statuslampen kan programmeres til at skifte afhængigt af udvalgte aktive hændelser. Indstillingerne foretages i Jabra SDK.

Hvordan genprogrammeres kontrolenheden til hurtigopkald?

Der kan opsættes to numre til hurtigopkald på kontrolenheden. Indstillingerne foretages i Jabra Direct.

Besøg supportsiden til Jabra Engage 50 for flere spørgsmål (FAQ).

Specifikationer

  • Lyd
    • Lydbeskyttelse til bruger
      PeakStop™ 105 dB SPL, IntelliTone™ 2.0
    • Højtalerfrekvensområde
      20 Hz – 20 kHz
    • Mikrofonfrekvensområde
      100 Hz – 14 kHz
    • Mikrofontype
      Digitale MEMS-mikrofoner
    • Mikrofonbåndbredde
      100 Hz – 14 kHz
    • Certificeringer
      Lovgivningsmæssige godkendelser: CE, FCC, KCC, RCM, Støj på arbejdspladsen, G616- og OSHA-kompatible branchecertificeringer: cTUVus, TCO/Skype for Business. Overholder kravene til Skype for Business Open Office. Certificeret til Microsoft Teams, når det bruges med Microsoft-varianten af kontrolenheden. Certificeret til Zoom.
  • Pasform og komfort
    • Headset-formfaktor
      Hovedbøjle
    • Fleksibel mikrofonarm
      Ja
    • Justerbar mikrofonarm
      Ja (300°)
    • Ørepuder
      Blødt kunstlæder
  • Brugervenlig
    • Intuitiv lydkontrol
      Ja
    • Statuslys
      Ja – 2 (Stereo), 1 (Mono)
  • Tilslutning
    • Forbindelse
      USB-C
    • Driftsområde (ledningslængde)
      120 cm
    • Kabeltype
      Fleksibelt USB 2.0-kabel
  • Generelt
    • Kassens indhold
      Headset, pung, tøjklemme, Quick starts-vejledning, advarsels/garantikort
    • Hovedenhedens dimensioner (L x B x H)
      150 x 193 x 62 mm (Stereo), 135 x 193 x 62 mm (Mono)
    • Vægt (uden ledning)
      96 g (Stereo), 61 g (Mono)
    • Garanti
      Nordamerika: 3 års begrænset garanti, Europe/APAC: 3 års begrænset garanti
    • Driftstemperatur
      -10 °C to +40 °C (fugtighed 5 % ~ 85 % RH)
    • Anvendte materialer
      PC/ABS; PC; POM; TPE;TPU

Kompatibilitetsvejledning

Bordtelefon
Softphone
Mobil/tablet
Kan du ikke finde din enhed?

Vælg producent

Vælg din bordtelefon

Vælg producent

Vælg din softphone

Vælg producent

Vælg din mobil/tablet

Tilbehør

Kontakt salgsteamet

Få den bedste løsning til din virksomhed og dit specifikke behov. Vores eksperter kan rådgive om produkter, kompatibilitet og UC-installeringer.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50 ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Vores salgskonsulenter står klar til at hjælpe dig

Beskriv kort din forespørgsel, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Påkrævet

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50 ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Øjeblikkelig salgsassistance

Live chat | 1-800-826-4656 | Kl. 8.00-17.00 (EST)

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Sammenlign modeller

Jabra-tjenester

Skræddersyede tjenester til en gnidningsløs arbejdsdag

Gør hybridarbejde til en succes med Jabras komplette udvalg af tjenester

Produktsupport

Support omfatter brugermanualer, ofte stillede spørgsmål, video-selvstudier m.m.

*Se fakta på Jabra.com/commercial-claims.