chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra til Operata-integration

Denne app er designet til at løfte agenter i kontaktcentres præstation og oplevelse til nye højder. Softwaren overvåger hvert eneste sekund i hvert eneste opkald for at give vejledning i realtid under samtalen og forbedre kundernes tilfredshed.

  • Fungerer sammen med din Operata-løsning direkte fra kassen.
  • Fuld synlighed af opkaldsindsigt fra Jabra-headset
  • Forbedrer kontaktcentres effektivitet
  • Forbedrer både agenternes og kundernes oplevelse

Agentoplevelser på et højere niveau

Uanset om agenterne arbejder hjemmefra eller i kontaktcenteret, får de beskeder i realtid om, hvordan de kan forbedre samtalen, mens den foregår. Jabra-headsetfunktionerne interagerer direkte med kontaktcentergrænsefladen, og agenterne får besked, hvis de bruger headsettet forkert, eller hvis der er dårlig forbindelse, meget baggrundsstøj eller krydstale m.m. Lydniveauet justeres også, så der opnås ensartet indgående og udgående lydstyrke, der sikrer den bedste oplevelse både for kunderne og agenterne.

Nem at implementere

Integrationen er en del af din Operata-serviceovervågningsløsning. Den fungerer direkte fra kassen til alle Amazon Connect-kontaktcentre uden behov for yderligere udvikling. Du skal bruge Jabra Engage-headset.

Kontakt salgsteamet

Få den bedste løsning til din virksomhed og dit specifikke behov. Vores eksperter kan rådgive om produkter, kompatibilitet og UC-installeringer.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Vores salgskonsulenter står klar til at hjælpe dig

Beskriv kort din forespørgsel, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Påkrævet

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Øjeblikkelig salgsassistance

Live chat | 1-800-826-4656 | Kl. 8.00-17.00 (EST)

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu