chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra til Nectar-integration

Denne integration øger værdien af din Nectar-løsning fra at være enkel enhedsovervågning til at omfatte indsigtsfuld opkaldsanalyse, der forbedrer den samlede oplevelse fremover.

Softwaren giver it-ledere og kontaktcentersupervisorer mulighed for at få adgang til og anvende opkaldsdata fra Jabra Engage-headset.

  • Fungerer sammen med din Nectar-løsning direkte fra kassen.
  • Giver fuld synlighed af opkaldsindsigt fra Jabra-headset
  • Gør agenterne mere effektive og produktive og øger kundetilfredsheden

Giver en enestående Jabra-bedømmelse

Den unikke "Jabra-bedømmelse" vises som en delmængde af den samlede Nectar-bedømmelse for hvert opkald, og den ses nemt på supervisordashboardet. Jabra-bedømmelsen er 0-100, hvor 100 er det bedste, og den beregnes ud fra flere faktorer, herunder baggrundsstøj, mikrofonplacering, krydstale og stilhed. Det betyder, at man tydeligt kan se resultatet for hvert enkelt opkald, så supervisorerne kan undersøge årsagen til kvalitetsproblemer grundigt, når de opstår.

Nem at implementere

Integrationen er en del af din Nectar-overvågningsløsning. Du skal bruge Jabra Engage-headset og Jabra-administrationssoftware, som du kan masseinstallere på brugernes computere.

Kontakt salgsteamet

Få den bedste løsning til din virksomhed og dit specifikke behov. Vores eksperter kan rådgive om produkter, kompatibilitet og UC-installeringer.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Vores salgskonsulenter står klar til at hjælpe dig

Beskriv kort din forespørgsel, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Påkrævet

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Øjeblikkelig salgsassistance

Live chat | 1-800-826-4656 | Kl. 8.00-17.00 (EST)

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu