chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Nectar-logo

Jabra + Nectar

Forbedring af samtalers kvalitet og produktivitet

$$not found: CTA_Kontakt salg$$
Agent i kontaktcenter med et Jabra Engage 50 II-headset på.
Få flere samtaler af høj kvalitet med Nectar
Jabra Engage 50 II-headset
Få mere at vide om den fælles løsning fra Jabra og Nectar
To personer, der holder møde
Kontakt salgsafdelingen for at få flere oplysninger

Nectar DXP overvåger UC- (Unified Communication) og CC-platforme (Contact Center), både on-premises og i cloud'en. Den giver indsigt i faktorer, der påvirker brugeroplevelsen, herunder opkaldskvaliteten, slutpunktets tilstand og netværkets ydeevne. De nyeste Jabra Engage-headset leverer unikke opkalds- og miljømæssige metrics, herunder om omgivende støj, mikrofonarmens placering, samtalens kvalitet m.m.

Det giver derfor rigtig god mening, at den nye Jabra til Nectar-integration kombinerer disse to kraftcentre. Det øger værdien af din Nectar-løsning fra at være enkel enhedsovervågning til at omfatte indsigtsfuld opkaldsanalyse, der forbedrer den samlede oplevelse for alle.

Nectar og Jabra er et fremragende team, der forbedrer synligheden af samtaleoplevelsen ved at gøre det muligt at foretage fejlfinding, når der opstår problemer. It-support- og kontaktcentersupervisorer kan straks få besked om problemer som f.eks. et højt niveau af omgivende støj, omfattende krydstale og stilhed samt problemer med netværket og headsettet (f.eks. en mikrofon, der er placeret forkert og påvirker opkaldskvaliteten) – både hos medarbejdere på kontoret og medarbejdere, der arbejder hjemmefra. Denne effektive integration gør det muligt at få samtaleindsigt på et højere niveau, og oplysningerne kommer direkte fra Nectars overvågningsdashboards, hvilket forenkler og fremskynder fejlretningsprocessen.

Jabra-headset til interaktion

Uanset hvordan dit kontaktcenter er opbygget, og hvor stort det er, leverer Engage-headset næste generations lydkvalitet med ekstra data og analyser. Hjælper agenterne med at yde den bedst mulige indsats, uanset hvor de arbejder.

Kontakt salgsteamet

Få den bedste løsning til din virksomhed og dit specifikke behov. Vores eksperter kan rådgive om produkter, kompatibilitet og UC-installeringer.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Vores salgskonsulenter står klar til at hjælpe dig

Beskriv kort din forespørgsel, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Påkrævet

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Øjeblikkelig salgsassistance

Live chat | 1-800-826-4656 | Kl. 8.00-17.00 (EST)

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu