Jabra ServiceNet er din online serviceplatform.
Få hjælp til at:

  • Finde dit produkts serienummer
  • Kontrollere garantiens status
  • Fejlfinde på dit produkt før du anmoder om en ombytning
  • Følge status hele vejen for din returneringsordre


Contact Center Solutions

Det er vores mål at holde vores kunder fuldt informeret om eventuelle problemer, som påvirker Jabra på grund af de nuværende COVID-19 omstændigheder.

Vær opmærksom på, at vores logistiknetværk til og fra vores regionale servicecenter kan opleve forsinkelser resten af juni og hele juli. Disse forventede forsinkelser kan påvirke leveringstiden af din erstatningsenhed fra Jabra.

Inden du påbegynder et garantikrav, opfordrer vi dig kraftigt til at kontakte Jabra Support, som er klar til at hjælpe dig med at løse eventuelle problemer med din Jabra-enhed.
Du kan nå os via telefon: 4575 9992 eller e-mail: jabrasupport.dk@jabra.com.

Vi beklager ulejligheden og takker for din forståelse.
Jabra Support & Services

VIGTIG INFORMATION
Jabra tilbyder ikke reparation af produkter uden for garanti. Vi anbefaler, at du kontakter din Jabra-forhandler eller Jabra Support for mere information om køb af et andet Jabra produkt.
Med venlig hilsen,
Jabra Support
ServiceNet Login Hvis du allerede har en ServiceNet konto, så klik link ovenfor for at logge på.

GarantiChecker Slå garantioplysningerne for dit Jabra-produkt op for et hurtigt tjek, hvis produktet er dækket af garanti.

Læs mere om Jabras garantibetingelser på siden Information om Garanti og Service