chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopier link Kopieret

Leveringsoplysninger

Find oplysninger om leveringsbetingelser, sporingsnumre og restordrer her.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Alle ordre kræver en behandlingstid på 1 hverdag, inden de afsendes fra vores lager. Hvis du f.eks. har valgt 2 dages levering, kan du forvente at modtage din ordre efter 3 hverdage, hvis varen er på lager.

Hvis varen ikke er på lager i øjeblikket, kan du se en estimeret afsendelsesdato i indkøbskurven. Varer, der ikke er på lager, sendes normalt efter 2-3 uger.

Bemærk: Vi tilbyder ikke delleverancer. Din ordre bliver afsendt, når alle varerne er på lager og kan behandles.

Er min ordre blevet afsendt?

Når din ordre afsendes, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er bekræftet – ordrenummer GE10021637063XX. Denne e-mail indeholder et nummer, som du kan bruge til at spore forsendelsen.

Nye købsordrer og forudbestillinger:

For købsordrer og forudbestillinger skal du klikke her for at se forsendelsesstatus.

Restordrer:

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt.

Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren.

Bemærk: Vi tilbyder ikke delleverancer. Din ordre bliver afsendt, når alle varerne er på lager og kan behandles.

Hvordan får jeg mit sporingsnummer?

Når din ordre afsendes, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX. Denne e-mail indeholder et nummer, som du kan bruge til at spore forsendelsen.

Nye købsordrer og forudbestillinger:

For købsordrer og forudbestillinger skal du klikke her for at se sporingsnummeret.

Restordrer:

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt. Denne e-mail indeholder sporingsnummeret. Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren. Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Sender I til mit land?

Ja, vi leverer til Danmark.

Bemærk, at vi ikke kan levere til postbokse.

Hvornår bliver min restordre afsendt?

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt. Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren. Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Hvis du vil ændre din leveringsadresse, kan du kontakte Jabra Support. Det er dog ikke altid muligt at ændre din leveringsadresse, efter du har afgivet din ordre, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet. Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hivs din forsendelse ikke kan leveres, bliver den returneret til lageret, og der indsættes en kredit på din konto.

Hvordan er jeres forsendelsespolitik?

  • Forsendelsestiderne er estimeret i hverdage, efter at din ordre er blevet behandlet.
  • Standard = 2 hverdage - 39 DKK - gratis i forbindelse med ordrer over 289 DKK
  • Ekspres = 1 herdag - 189 DKK - gratis i forbindelse med ordrer over 1599 DKK
  • Forsendelse samme dag på ordrer, som bekræftes før kl. 14.00 (CET)
  • Weekendlevering er ikke tilgængelig. Vi leverer mandag-fredag, undtagen helligdage
  • Levering med landtransport er ikke tilgængelig i alle områder
  • Vi kan ikke sende til postbokse.