chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopier link Kopieret

Returnering og annullering

Find oplysninger om vores refunderingspolitik, garanti og annullering af ordrer.

Hvad er jeres returpolitik?

Jabra butikken tilbyder pengene tilbage de første 100-dage, fra den dato produktet afsendes. For at gøre brug af denne garanti skal du kontakte Jabra Support inden for denne 100-dages periode og oplyse dit ordrenummer. Ikke relevant for markedspladsordrer.

100-dages gratis returnering gælder kun, når du køber direkte fra Jabra.dk. Gælder ikke, når du køber fra en anden forhandler.

Du vil modtage en forudbetalt returlabel til returnering.

Hvis du har købt fra en af Jabras markedspladser på internettet (eBay, Amazon osv.), skal du starte en refusionsanmodning fra din konto på denne markedspladsportal.

Hvis du har købt fra en af vores autoriserede forhandlere eller partnere, skal du kontakte købsstedet for at få en refusion.

Bemærk: Hvis der anmodes om en refusion, bliver betalingen refunderet til det betalingsmiddel, der blev brugt til købet.

Kan jeg foretage ændringer af min ordre?

Vi kan desværre ikke foretage ændringer af eksisterende ordrer. Når en ordre er afgivet, kan vi forsøge at annullere den, hvis forsendelsesprocessen ikke er startet for ordren endnu.

Du kan anmode om at få din ordre annulleret den samme dag, som du har afgivet ordren, ved at ringe til Jabra Support på 80 82 60 10. Vi kan dog ikke garantere, at din ordre bliver annulleret, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet.

Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hvis din ordre ikke kan annulleres, modtager du en email, når ordren er afsendt, fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med følgende tekst i emnefeltet: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX. Du kan også søge efter din ordre her for at se forsendelsesstatus for ordren.

Du kan kontakte Jabra Support for starte en returnering med refusion, hvis annulleringen ikke lykkes.

Hvordan kan jeg anmode om en refusion?

For at anmode om en refusion for et eller flere produkter, der er købt online, skal du kontakte Jabra Support. Sørg for at oplyse dit ordrenummer, når du kontakter os.

Bemærk: Hvis der anmodes om en refusion, bliver betalingen refunderet til det betalingsmiddel, der blev brugt til købet

Hvor lang garanti giver I på jeres produkter?

Alle Jabra-produkter, der er købt nye, leveres med mindst to års garanti. Tilbehør er ikke dækket af garantien.

Refurbish-produkter har en garanti på 180 dage, og hører ikke under udvidede garantier.

Klik her for at se information om Jabras garanti og service.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Du kan anmode om at få din ordre annulleret den samme dag, som du har afgivet ordren, ved at ringe til Jabra Support på 80 82 60 10. Vi kan dog ikke garantere, at din ordre bliver annulleret, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet.

Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hvis din ordre ikke kan annulleres, modtager du en email, når ordren er afsendt, fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med følgende tekst i emnefeltet: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX. Du kan også søge efter din ordre her for at se forsendelsesstatus for ordren.

Du kan kontakte Jabra Support for starte en returnering med refusion, hvis annulleringen ikke lykkes.

Kan jeg annullere en ordre på et produkt med indgravering?

Retten til at annullere gælder ikke for skræddersyede og tilpassede produkter, der er fremstillet specifikt til din ordre.

Hvornår kan jeg se pengene på min konto?

Din refundering vil kunne ses din konto inden for 5-7 hverdage efter modtagelse og behandling af din returnerede produkt.