chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Vi står klar til at hjælpe dig!

Du kan bruge formularen nedenfor til at kontakte kundeservice om alle butiksrelaterede spørgsmål.

Emne

Påkrævet

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?

Vi accepterer PayPal og Visa®, MasterCard®, Apple Pay®, Discover®, American Express®, Diner's Club® og JCB samt bankoverførsel og ATM-kort, hvis de er udstedt af et større kreditkortfirma.

Vores servere krypterer alle oplysninger, der sendes til dem, så du kan være sikker på, at dine kreditkortoplysninger bliver beskyttet og opbevares sikkert.

Skal jeg betale skatter/afgifter?

Skatter/afgifter er inkluderet i prisen i alle lande/områder – med undtagelse for kunder fra USA, hvor skatter/afgifter vises på en selvstændig linje på den side, hvor der betales ved kassen. Hvis du eller din organisation er fritaget for skatter/afgifter, anbefaler vi, at du taler med din lokale salgsmedarbejder eller account manager hos Jabra.

Hvordan kan jeg få en kopi af min faktura?

Når din ordre er afgivet, modtager du en e-mail med en ordrebekræftelse fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er bekræftet – ordrenummer GE10021637063XX

Du kan også udskrive en kopi af din faktura for siden Ordrehistorik. Klik her for at se din ordre og udskrive en kopi af din faktura.

Hvordan kan jeg annullere min ordre?

Du kan anmode om at få din ordre annulleret den samme dag, som du har afgivet ordren, ved at ringe til Jabra Support på 80 82 60 10. Vi kan dog ikke garantere, at din ordre bliver annulleret, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet.

Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hvis din ordre ikke kan annulleres, modtager du en e-mail, når ordren er afsendt, fra Do Not Reply med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX. Du kan også søge efter din ordre her for at se forsendelsesstatus for ordren.

Du kan kontakte Jabra Support for starte en returnering med refusion, hvis annulleringen ikke lykkes.

Kan jeg foretage ændringer af min ordre?

Vi kan desværre ikke foretage ændringer af eksisterende ordrer. Når en ordre er afgivet, kan vi forsøge at annullere den, hvis forsendelsesprocessen ikke er startet for ordren endnu.

Du kan anmode om at få din ordre annulleret den samme dag, som du har afgivet ordren, ved at ringe til Jabra Support på 80 82 60 10. Vi kan dog ikke garantere, at din ordre bliver annulleret, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet.

Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hvis din ordre ikke kan annulleres, modtager du en e-mail, når ordren er afsendt, fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er bekræftet – ordrenummer GE10021637063XX. Du kan også søge efter din ordre her for at se forsendelsesstatus for ordren. Du kan kontakte Jabra Support for starte en returnering med refusion, hvis annulleringen ikke lykkes.

Hvordan får jeg mit sporingsnummer?

Når din ordre afsendes, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse fra Do Not Reply med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX. Denne e-mail indeholder et nummer, som du kan bruge til at spore forsendelsen.

Nye købsordrer og forudbestillinger:

For købsordrer og forudbestillinger skal du klikke her for at se sporingsnummeret.

Restordrer:

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt. Denne e-mail indeholder sporingsnummeret. Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren. Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Hvis du vil ændre din leveringsadresse, kan du kontakte Jabra Support. Det er dog ikke altid muligt at ændre din leveringsadresse, efter du har afgivet din ordre, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet. Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hivs din forsendelse ikke kan leveres, bliver den returneret til lageret, og der indsættes en kredit på din konto.

Hvordan ved I, hvornår og hvortil I skal sende mit fysiske produkt?

Der vises en side med leveringsoplysninger i forbindelse med betalingen ved kassen. Her kan du angive en leveringsadresse og vælge leveringsmetode.

Hvad er min ordrestatus?

Når din ordre er afgivet, modtager du en e-mail med en ordrebekræftelse fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er bekræftet – ordrenummer GE10021637063XX

Ny købsordre og forudbestillinger:

For indkøbsordrer og forudbestillinger skal du klikke her for at se ordrestatus.

Restordrer:

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt.

Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren.

Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Hvornår opkræves jeg betaling for min ordre?

Du kan blive opkrævet betaling på forskellige tidspunkter i købsprocessen. Tidspunktet afhænger af den betalingsmetode, du har anvendt.

Hvis du har brugt Paypal (Express), Apple Pay eller GooglePay, opkræves du betaling lige efter, du har afgivet din ordre.

Hvis du bruger en af vores andre accepterede betalingsmetoder, bliver du først opkrævet betaling, når dit produkt er afsendt. Dette omfatter alle forudbestilte produkter og restordrer. Hvis varerne i din ordre sendes enkeltvist, bliver du opkrævet betaling, hver gang et produkt afsendes.

Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Hvordan er jeres refunderingspolitik?

Jabra-butikken giver en 30-dages "pengene tilbage"-garanti, som starter på den dato, hvor produktet afsendes. Hvis du vil gøre brug af denne garanti, skal du kontakte Jabra Support inden for denne 30-dages periode og oplyse dit ordrenummer.

Udgifter til returforsendelse er på din egen regning. Sørg for at bruge et transportfirma, der har en sporingsfunktion, og behold kvitteringen og/eller beviset for forsendelsen. Du kan få brug for disse oplysninger, hvis din pakke bliver væk.

Hvis du har købt fra en af Jabras markedspladser på internettet (eBay, Amazon osv.), skal du starte en refusionsanmodning fra din konto på denne markedspladsportal.

Hvis du har købt fra en af vores autoriserede forhandlere eller partnere, skal du kontakte købsstedet for at få en refusion.

Bemærk: Hvis der anmodes om en refusion, bliver betalingen refunderet til det betalingsmiddel, der blev brugt til købet.

Hvordan kan jeg anmode om en refusion?

For at anmode om en refusion for et eller flere produkter, der er købt online, skal du kontakte Jabra Support. Sørg for at oplyse dit ordrenummer, når du kontakter os.

Bemærk: Hvis der anmodes om en refusion, bliver betalingen refunderet til det betalingsmiddel, der blev brugt til købet

Er min ordre blevet afsendt?

Når din ordre afsendes, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse fra Jabra (do-not-reply@global-e.com) med denne emnelinje: Din ordre er bekræftet – ordrenummer GE10021637063XX. Denne e-mail indeholder et nummer, som du kan bruge til at spore forsendelsen.

Nye købsordrer og forudbestillinger:

For købsordrer og forudbestillinger skal du klikke her for at se forsendelsesstatus.

Restordrer:

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt.

Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren.

Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Hvornår bliver min ordre afsendt?

Alle ordre kræver en behandlingstid på 1 hverdag, inden de afsendes fra vores lager. Hvis du f.eks. har valgt 2 dages levering, kan du forvente at modtage din ordre efter 3 hverdage, hvis varen er på lager.

Hvis varen ikke er på lager i øjeblikket, kan du se en estimeret afsendelsesdato i indkøbskurven. Varer, der ikke er på lager, sendes normalt efter 2-3 uger.

Bemærk: Hvis du har bestilt flere varer, og nogle af dem er udsolgt, kan du modtage flere forsendelser, efterhånden som varerne kommer på lager. Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Hvordan får jeg mit sporingsnummer?

Når din ordre afsendes, modtager du en e-mail med en forsendelsesbekræftelse fra Do Not Reply med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX. Denne e-mail indeholder et nummer, som du kan bruge til at spore forsendelsen.

Nye købsordrer og forudbestillinger:

For købsordrer og forudbestillinger skal du klikke her for at se sporingsnummeret.

Restordrer:

Selvom vi forsøger at have alle vores produkter på lager, kan et produkt indimellem komme i restordre. Produktet vil normalt blive tilgængeligt inden for to til tre uger. Du modtager en e-mail fra Do Not Reply med denne emnelinje: Din ordre er blevet afsendt! – ordrenummer GE10021212785XX, så snart produktet er afsendt. Denne e-mail indeholder sporingsnummeret. Vær opmærksom på, at du muligvis ikke bliver opkrævet betaling, før din ordre er afsendt. Dette afhænger af den betalingsmetode, du brugte til at afgive ordren. Bemærk: Hvis en ordre omfatter flere forsendelser, bliver du ikke opkrævet mere i forsendelsesgebyr end det beløb, der blev angivet, da du afgav din ordre.

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Hvis du vil ændre din leveringsadresse, kan du kontakte Jabra Support. Det er dog ikke altid muligt at ændre din leveringsadresse, efter du har afgivet din ordre, da ordrer sendes hurtigt til lageret, når de er afgivet. Efter kort tid kan vores system ikke længere hente eller ændre dem. Hivs din forsendelse ikke kan leveres, bliver den returneret til lageret, og der indsættes en kredit på din konto.

Hvordan ved I, hvornår og hvortil I skal sende mit fysiske produkt?

Der vises en side med leveringsoplysninger i forbindelse med betalingen ved kassen. Her kan du angive en leveringsadresse og vælge leveringsmetode.

Sender I til mit land?

Ja, vi leverer til Danmar. Bemærk, at vi ikke kan sende til postbokse.

Hvordan kan jeg få support til min ordre?

Hvis du har brug for hjælp til din ordre fra Jabra-butikken, skal du kontakte Jabra Support som angivet nedenfor:

Mandag-fredag, kl. 10-20 CET

Telefon: 80 82 60 10

Send en e-mail til os

Klik her for at få adgang til din ordrehistorik, herunder sporingsnummeret for din ordre.

Hvordan kan jeg få support til mit produkt?

Gå til Jabra Support, og vælg dit produkt for at finde supportindhold eller kontakte os.

Hvor kan jeg købe tilbehør til min Jabra-enhed?

Klik her for at finde tilbehør til din Jabra-enhed.