chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra CC Workspace Plug-ins

Disse to gratis plug-ins fra Jabra er udviklet for at gøre værdien af din Genesys Workspace Desktop Edition-løsning større og hjælper med at forbedre callcenter-medarbejdernes effektivitet.

Når der installeres plug-ins sammen med Genesys Workspace Desktop, giver det medarbejdere mulighed for at kontrollere aktive opkald direkte fra deres headsetkontroller.

  • 100 % kompatibel med Genesys Workspace Desktop Edition-løsningen
  • Utroligt nem at integrere og installere på de ansattes skriveborde
  • Gratis

Download installationspakken for enten:

  • Plug-in for Opkaldskontrol eller
  • Plug-in for Afslut Interaktion

Konfigurer controllerens knapper for at få adgang til den løsning, der bedst passer til dine behov – vælg mellem:

  • Lydløs, besvar opkald, afslut opkald og sæt opkald i venteposition
  • Afslut interaktion

Installer plug-in’en på de relevante medarbejderes skriveborde.

Plug-in’en for Opkaldskontrol

Denne plug-in leverer intuitiv opkaldshåndtering til ethvert professionelt headset fra Jabra ved hjælp af Genesys Workspace Desktop Edition. Brug kontroltaster til at acceptere og afslutte et opkald, stille på lydløs eller sætte et opkald i venteposition. Med din Workspace administrationskonsol kan du give adfærden et personligt præg og bestemme, hvilke funktioner din medarbejder skal have til rådighed.

  • For ansatte, der bruger et Jabra USB-headset

Plug-in’en for Afslut Interaktion

Dine ansattes produktivitet er af største vigtighed. Strømlin dine medarbejderes interaktion med Genesys Workspace Desktop Edition-applikationen ved at give dem nem adgang til de hyppigste interaktioner med kunder. Plug-in, der er klar til brug direkte ud af æsken, genprogrammer callcenter-specifikke headsets for at styre dine medarbejderes sessioner – blot ved at trykke på en knap kan man afslutte en aktiv session i Workspace.

Du kan også bruge denne struktur til at udvikle din egne brugerdefinerede løsninger og tildele enhver af Workspace-kommandoerne særlige knapper på headsettet. Konsulter Jabras udviklerguide for flere detaljer.

  • For ansatte, der bruger Jabra USB headsets, deriblandt Jabra Biz 2300- og Jabra Biz 2400 II-headsets
  • For ansatte, der bruger Jabra QD-headsets med Jabra Link 260/265 USB-adapter.

Nem for IT-administratorer

Fuldt kompatibel med Genesys Workspace Desktop Edition-løsningen og let at installere med kun et begrænset pladsbehov på medarbejderne arbejdsstationer.

Nem for ansatte i callcentre

Styr uden videre samtaler med opkaldskontrolen med ét tryk for øget effektivitet og en bedre kundeoplevelse.

Support til integration

Find support til integration