VILKÅR OG BETINGELSER

TILBUD

Som slutkunde har du mulighed for teste Jabra Pro 9450 mono, Jabra Pro 9450 duo, Jabra Pro 9460 mono, Jabra Pro 9460 duo, Jabra Pro 9465 duo eller Jabra Pro 9470 mono i en begrænset periode på 14 dage.

GYLDIGHED

Dette tilbud gælder for beslutningstagere (headsets/hardware/kommunikationsudstyr) i alle slutkundevirksomheder i Danmark. Slutkundevirksomheden skal have minimum 50 potentielle headsetbrugere. Alle forespørgsler vil blive kvalificeret af en Jabra repræsentant.  

Slutkundevirksomheder som får et headset fra Jabra Pro 9400 serien til test forpligter sig at besvare et kort evalueringsskema efter testen og deltage i en opfølgende telefonsamtale eller et møde med Jabra.

ADMINISTRATION

Test-produktet vil blive sendt per post eller udleveret på et møde med Jabra. Der kan gå op til 20 dage før du modtager dit headset.

Fra leveringstidspunktet har slutkundevirksomheden 14 dage til at teste headsettet. Derefter skal det returneres på følgende adresse medmindre andet er aftalt med en Jabra salgsrepræsentant:

GN Netcom A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Att: Mette Knots Thomsen

Bemærk at slutkundevirksomheden bærer ansvaret og omkostningen for at returnere testproduktet.

Det vil også være muligt at købe headsettet gennem en Jabra forhandler. For mere information kan du kontakte Jabra Support på tlf.: 4575 9992 eller email: jabrasupport.dk@jabra.com.

FORBEHOLD

Dette tilbud kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter fra Jabra. Det er kun muligt at benytte tilbuddet én gang per virksomhed.

Jabra forbeholder sig retten til at stoppe tilbuddet eller ændre betingelserne uden varsel. Tilbuddet tilhører alene Jabra – og ethvert brug af uautoriserede parter, uden mundtlig eller skriftlig aftale med Jabra, er forbudt.

SÅDAN GØR DU

TRIN 1: INDSEND

Udfyld formularen til højre og bliv kontaktet af en Jabra repræsentant, som vil hjælpe dig med at finde det rette testheadset, hvis du opfylder kvalificeringskriterierne.

TRIN 2: TEST

Du vil få tilsendt testheadsettet eller få det udleveret på et møde med Jabra, hvor du også kan få hjælp med opsætning.

TRIN 3: RETURNÉR

Når du har testet headsettet i 14 dage, bedes du sende det retur i original emballage til:

GN Netcom
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Att: Mette Knots Thomsen

Du vil blive kontaktet af en jabra repræsentant, som vil spørge dig til din oplevelse med headsettet.