Få det bedste ud af dine samtaler

Vi mener, at teknologien skal tilpasses til de mennesker, der bruger den - og ikke omvendt.

Når medarbejderne har det helt rigtige headset til at understøtte arbejdet, stiger både produktivitet og effektivitet, og det kan måles på kundetilfredsheden.

Vi udvikler intelligente headsetløsninger med brugeren i fokus - og skaber fordele for jeres forretning.

Få mere effektive forretningssamtaler.

Find det rigtige headset Gratis test

Pas godt på dine kunder

89%

Kunderne lægger stor vægt på service - ikke kun produkter

70% af en kundes købsoplevelse handler om god behandling - 90% vil gerne betale ekstra for god service

55%

Dårlig service i købssituationen kan måles på omsætningen

55% af kunderne gennemfører ikke købet, hvis de oplever dårlig service.

12%

God service gør hele forskellen

Kun 12% af marketingbudgettet bruges på at pleje eksisterende kunder.

De bedste headset tilkontaktcenteragenter

Medarbejderne i et kontaktcenter sidder ofte ved skrivebordet det meste af dagen. De ekspederer mange opkald på en dag, og kompleksiteten er lav. Det vigtigste præstationsmål både for medarbejderen og virksomheden er ofte, hvor mange opkald medarbejderen håndterer pr. dag.

  • Mistede opkald, dårlig lydkvalitet i samtalerne og utilfredse medarbejdere i kontaktcenteret kan medføre lavere kundetilfredshed, mistet omsætning og højere sygefravær.
  • Stress har stor negativ indflydelse på produktiviteten. Det eneste, der er værre, er støj.
  • Vi tilbyder brugervenlige headset med optimal lyd, støjreduktion og høj brugerkomfort

De bedste headset til kundeservicemedarbejdere

Medarbejderne i kundeservicefunktionen er specialister i effektive kundesamtaler. Det er ofte komplekse samtaler, der kræver koncentration og effektivitet gennem hele arbejdsdagen.

  • Stress er negativt, når man skal håndtere mange opkald
  • Arbejdsmiljøet skal understøtte koncentrationen og reducere støj fra omgivelserne
  • Opgaverne er ofte komplekse og tilbagevendende. Det er vigtig med høj koncentration og fokus på den næste kunde.

De mest produktive medarbejdere i kundeservice arbejder proaktivt. De planlægger dagen med perioder til særligt koncentrationskrævende opgaver. De fokuserer ved at lytte til musik, blokere unødig støj og markere over for kollegerne, at de er optaget.

De bedste headset til sælgere

I denne gruppe finder vi typisk tradere og brokere ansat i finanssektoren. Det kunne også være en key account manager i en eksportvirksomhed, ejendomsmæglere eller medarbejdere på alarmcentralen. De modtager mange vigtige opkald i forbindelse med børshandler eller en kundesamtale om at lukke en ordre.

  • De arbejder ofte i støjfyldte kontormiljøer og bliver afbrudt mange gange i løbet af dagen
  • Den type medarbejdere oplever stress på grund af antallet af opkald og e-mails i indbakken

De bedste headset til finansielle rådgivere og konsulenter

Selv meget vigtige kundesamtaler sker over telefonen. Finanssektoren har på mange måder været banebrydende med hensyn til at tilbyde virtuel kvalitetsrådgivning til kunderne - uden fysiske møder. Telefonsamtalerne er særdeles vigtige for kunden. De ringer måske for at få rådgivning om en pensionsordning, investeringsporteføljen, vigtige juridiske spørgsmål eller huskøb.

  • Der er brug for høj koncentration i løbet af dagen. Produktiviteten påvirkes negativt af støjniveauet på kontoret
  • Medarbejderne skal kunne høres klart og tydeligt, når de taler i telefon, og de skal kunne fokusere på forberedelsen til den næste samtale
  • De mest produktive medarbejdere får arbejdet til at glide ved at lytte til musik i over 3 timer dagligt.

Anbefalede produkter

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Professionelt ledningsheadset til medarbejdere, der taler i telefon hele dagen

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

God lydkvalitet i hver eneste samtale

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Klar lyd øger forståelsen

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Trådløs kommunikation til alle

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Trådløse samtaler med fri bevægelighed op til 150 m fra skrivebordet

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Integration mellem enheder giver den ultimative fleksibilitet i kontorarbejdet

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

Anbefalet tilbehør

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Med enkle monteringsbeslag er headsettet altid på sin plads. Altid styr på headsettet

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Stabil produktivitet og større kundetilfredshed i alle opkald

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Højere produktivitet med fuldt fokus på samtalerne og de opgaver, der skal løses

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Til åbne kontormiljøer med meget baggrundsstøj

$$ error: Index was out of range. Must be non-negative and less than the size of the collection. Parameter name: index $$

Læs mere

Hør forskellen med
Jabra støjdæmpning

  1. Intet headset
  2. Støjdæmpende

TEST JABRA ENHEDER GRATIS

Hvor mange headset ønsker I at implementere?

Jeres telefoniplatform

Yderligere oplysninger