Vilkår og betingelser

TILBUD

Som slutkunde har du mulighed for teste Jabra Evolve 80, Jabra Evolve 65 eller Jabra Evolve 40 headsets i en begrænset periode på 14 dage.

Tilbuddet gælder indtil 31.12.2017. Forespørgsler sendt efter denne dato vil ikke blive eftergivet.

GYLDIGHED

Dette tilbud gælder for alle slutkundevirksomheder i Danmark med minimum 50 potentielle headsetbrugere, som benytter en softphone eller mobiltelefon som deres primære telefoniplatform. Alle forespørgsler vil blive kvalificeret af en Jabra repræsentant.

Slutkundevirksomheder som får et Jabra Evolve 80, Jabra Evolve 65 eller Jabra Evolve 40-headset til test forpligter sig at besvare et kort evalueringsskema efter testen og deltage i en opfølgende telefonsamtale eller møde med Jabra.

ADMINISTRATION

Test-headsettet vil blive sendt per post eller udleveret på et møde med Jabra. Der kan gå op til 20 dage før du modtager headsettet.

Fra leveringstidspunktet har slutkundevirksomheden 14 dage til at teste headsettet. Derefter skal det returneres på følgende adresse medmindre andet er aftalt med en Jabra salgsrepræsentant:

GN Netcom
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Att: Jabra Danmark

Bemærk at slutkundevirksomheden bærer ansvaret og omkostningen for at returnere testproduktet.

Det vil også være muligt at købe headsettet gennem en Jabra forhandler. For mere information kan du kontakte Jabra Support på tlf.: 4575 9992 eller email: jabrasupport.dk@jabra.com.

FORBEHOLD

Dette tilbud kan ikke kombineres med andre tilbud eller rabatter fra Jabra. Det er kun muligt at benytte tilbuddet én gang per virksomhed.

Jabra forbeholder sig retten til at stoppe tilbuddet eller ændre betingelserne uden varsel. Tilbuddet tilhører alene Jabra – og ethvert brug af uautoriserede parter, uden mundtlig eller skriftlig aftale med Jabra, er forbudt.