chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra + Datagamz

Udviklet til kundeservice i særklasse

Kontakt salgsafdelingen
Større kundetilfredshed og mere intelligente beslutninger med Jabra + Datagamz
Få mere at vide om analyse- og gamification-løsningen fra Jabra og Datagamz
Kontakt salgsafdelingen, og få den bedste løsning til din virksomhed

Kontaktcentre bruger headsetdata til at skabe bedre oplevelser for medarbejdere og kunder

Brug opkaldsdata i realtid fra brancheførende Engage 50-headsets og performancedata for Genesys Cloud CX, og kombiner dem til én brugervenlig løsning. Datagamz-platformen til analyse og gamification hjælper med at forbedre oplevelsen for kunder og medarbejdere og styrke kontaktcentrenes performance.

Gør data til performance

Forbind data

  • CRM
  • Kontaktcenter
  • Kvalitetsstyring
  • Jabra-headsets

Korreler

  • Korreler data med KSP'er
  • Udarbejd analyser
  • Vurder betydningen af opkaldsdata fra headsets

Identificer

  • Medarbejderadfærd for at skabe forbedringer
  • Videnhuller hos medarbejdere
  • Problemer med arbejdspladsens indretning

Gamify (spilificer)

  • Medarbejderperformance
  • Adfærdsanalyse
  • Forandringsledelse

Analyse + gamification.

AI-baseret adfærdsanalyse identificerer medarbejdernes performance og videnhuller og bruger de nyeste teknikker fra spilvidenskaben til at skræddersy spil, udfordringer og belønninger, som motiverer medarbejderne og frigør deres sande potentiale. Disse unikke gamification-funktioner skaber sammen med den fantastiske støjreduktion og opkaldsdata fra dine Engage 50-headsets bedre oplevelser for både kunder og medarbejdere.

Analyser

Denne avancerede analyseplatforme korrelerer en bred vifte af data og giver en helhedsorienteret visning af både kontaktcentrets og den enkelte medarbejders performance.

Få indsigt med opkaldsdata fra Engage 50-headsets, herunder baggrundsstøj, lydløse perioder, krydssnak og støjgener.

Brug 20+ afprøvede og testede dashboards med realtids- og historiske data, der er specifikt designet til at overvåge og forbedre effektivitet og performance i højtydende Genesys Cloud CX-kontaktcentre.

Gamification

Gamificer de samlede kildedata, og opnå større kundetilfredshed på en måde, der er sjov og engagerende for alle.

De nyeste gamification-teknikker giver dig mulighed for at designe specifikke incitamenter og udfordringer, der kan forbedre den enkelte medarbejders eller teamets produktivitet og skabe en engageret arbejdskultur med høj performance.

Anbefalede produkter

Vælg et headset, der leverer værdifulde opkaldsdata og suveræn lydkvalitet.

Kontakt salgsteamet

Få den bedste løsning til din virksomhed og dit specifikke behov. Vores eksperter kan rådgive om produkter, kompatibilitet og UC-installeringer.

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu

Vores salgskonsulenter står klar til at hjælpe dig

Beskriv kort din forespørgsel, så vi kan hjælpe dig bedst muligt.

Påkrævet

Ansøg om en gratis prøveperiode

Vi tilbyder prøveperioder til virksomheder med over 50+ ansatte, der udskifter deres nuværende enheder eller har et nyt projekt. Vilkår og betingelser gælder.

Øjeblikkelig salgsassistance

Live chat | 1-800-826-4656 | Kl. 8.00-17.00 (EST)

Brug for teknisk support?

Besøg vores supportsider for produktsupport og garantirelaterede spørgsmål. Her kan du finde brugervejledninger, ofte stillede spørgsmål, videoer, kontaktoplysninger m.m.

Få hjælp nu