Jabra kundecases

Hvorfor valgte Russel Investment Group Jabra Headset til deres telefoni-løsning? Find ud af hvorfor mange virksomheder vælger Jabra headset og speakerphones.

Bank of Communications, Kina

Bank of Communications, Kina

Bank of Communications (BoCom) i Kina anvender Jabra headset i deres Avaya call center platform for at øge produktiviteten og forbedre servicen.

Download (PDF)
China Merchants Bank

China Merchants Bank

Handelsbank forbedrer kundeservice, optimerer produktiviteten og reducerer de samlede omkostninger.

Download (PDF)
Comarch, Polen

Comarch, Polen

Jabra var det foretrukne valg efter tests af flere tilgængelige løsninger på markedet.

Download (PDF)
Etech Global Services, USA

Etech Global Services, USA

At håndtere millioner af indgående og udgående opkald hver dag i et travlt kontaktcenter kræver pålidelige headset og krystalklare opkald.

Download (PDF)
Generali Group, Italien

Generali Group, Italien

Kvaliteten, den tydelige lyd og den robuste konstruktion var hovedårsagerne til, at de valgte Jabra

Download (PDF)
HUK-COBURG, Tyskland

HUK-COBURG, Tyskland

Jabra GN2100 headsettets ergonomisk korrekte udformning til virksomhedsbrug var det, der overbeviste beslutningstagerne i HUK-COBURG

Download (PDF)
Kingdee, China

Kingdee, China

Kingdee International Software Group driver 108 kontorer globalt og medarbejderne i callcentrene er beskyttet mod høreskader og forstyrrelser med Jabra Biz 2400 headset.

Download (PDF)
Ming An Insurance, Kina

Ming An Insurance, Kina

Forsikringsselskab beretter om højere kundetilfredshed, forbedret produktivitet og længere levetid for udstyr.

Download (PDF)
MKB BANK, Ungarn

MKB BANK, Ungarn

Førende bank oplever høj komfort, der sikrer et sundt arbejdsmiljø.

Download (PDF)
Olympus, Tjekkiet

Olympus, Tjekkiet

Olympus supportcenter i Prag opnår betydelige besparelser ved at nedbringe opkaldstiden med Jabra trådløse headset.

Download (PDF)
Onninen, Polen

Onninen, Polen

Den finske udbyder af tekniske produkter og løsninger får værdi for pengene med Jabra headset.

Download (PDF)
Prags brandvæsen, Tjekkiet

Prags brandvæsen, Tjekkiet

For at forbedre vigtig livreddende kommunikation, bruger Prags brandvæsen Jabra headset til pålidelige, tydelige opkald i deres call center, hvor de modtager nødopkald.

Download (PDF)
Bolzano-provinsen, Italien

Bolzano-provinsen, Italien

Fuld mobilitet og fremragende lyd sikrer, at ingen detaljer fra et opkald eller en besked mistes på store alarmcentrale.

Download (PDF)
Royal Bank of Canada

Royal Bank of Canada

Bedre trivsel blandt medarbejdere, god lyd, færre udskiftninger, lavere omkostninger og fremragende service.

Download (PDF)
Shandong Contact Center Base, Kina

Shandong Contact Center Base, Kina

Mindre udskiftning af medarbejdere og forbedrede arbejdsbetingelser for mere end 2000 call center-agenter.

Download (PDF)
Sichuan Telecom Call Center, Kina

Sichuan Telecom Call Center, Kina

For at bibeholde sin førerposition begyndte Sichuan Telecom Call Center at anvende Jabra GN2000 headset og Jabra GN8110 USB adapteren.

Download (PDF)
Victoria Department of Justice, Australien

Victoria Department of Justice, Australien

Kvalitetsudstyr er altafgørende i et kontaktcenter til at yde støtte og rådgivning til offentligheden.

Download (PDF)
IF FORSIKRING

IF FORSIKRING

Medarbejderne hos forsikringsselskabet If er selv med til at vælge deres headset. Det giver mere tilfredse og effektive medarbejdere, der kan fokusere på kunderne frem for at bøvle med teknikken.

Download (PDF)
GOEXCELLENT

GOEXCELLENT

For GoExcellent, en ledende virksomhed inden for outsourcing af kundeservice, har lyd den højeste prioritet. Med Jabras headset kan medarbejderne være sikre på at høre og blive hørt perfekt under kundesamtaler. Samtidig sikrer Jabras højteknologiske headset, at hørelsen altid beskyttes.

Download (PDF)
SEAS-NVE, Danmark

SEAS-NVE, Danmark

Hos energi- og fibernetselskabet SEAS-NVE har medarbejderne haft stor indflydelse på valget af nye headset. Efter seks ugers test faldt valget i kundecentret på Jabra, der trumfede konkur¬renterne på lydkvalitet og brugeroplevelse.

Download (PDF)
RUSSELL INVESTMENTS GROUP

RUSSELL INVESTMENTS GROUP

Jabra headset giver den bedste lydkvalitet hos Russell Investments Group. Efter en grundigtest af forskellige typer headset blev Jabra valgt som den mest driftstabile løsning med størst brugerkomfort sammenlignet med konkurrerende produkter.

Download (PDF)
Bitburger Brewery Group

Bitburger Brewery Group

Ved implementeringen af telefoniudstyr i hele Bitburger Brewery Group faldt den tyske bryggerikoncerns valg på professionelle lydløsninger fra Jabra.

Download (PDF)
Växjo, Sverige

Växjo, Sverige

Kommune investerer i UC kvalitetsløsninger med Microsoft Lync og Jabra SPEAK og Jabra BIZ 2400.

Download (PDF)
Dansk Erhverv

Dansk Erhverv

Meget af Dansk Erhvervs rådgivning foregår via telefonen, hvorfor telefonen som redskab er altafgørende for produk¬tiviteten. De omkring 200 medarbejdere i Dansk Erhverv benytter en Microsoft Lync-løsning med headset fra Jabra. Løsningen har både gjort medarbejderne og it-afdelingen mere effektiv, til glæde for medlemsvirksomhederne.

Download (PDF)
Deloitte, Frankrig

Deloitte, Frankrig

Deloitte anvender Jabra headset i deres Unified Communications-strategi

Download (PDF)
Eden Springs, Israel

Eden Springs, Israel

Udbyderen af drikkevand til arbejdspladser, Eden Springs, forstærker samarbejdet på tværs af 15 lande via Microsoft Lync og Jabra headset

Download (PDF)
GUNNEBO

GUNNEBO

Da den globale sikkerhedskoncern Gunnebo skulle vælge headset til sin Lync-løsning faldt valget på Jabra, da de kunne tilbyde fleksible headsetløsninger, som opfylder kravene hos stort set alle Gunnebos medarbejdere.

Download (PDF)
Interior Architects, USA

Interior Architects, USA

Med Jabra og Microsoft Lync bringer arkitekt og design virksomheden deres medarbejdere verden rundt.

Download (PDF)
KU Leuven, Belgien

KU Leuven, Belgien

At kunne holde møder, ligegyldigt hvor man er, er en stor forbedring af kommunikationen blandt de ansatte på et 600 år gammelt universitet i Belgien. Alt sammen takket være Microsoft Lync og Jabra headset.

Download (PDF)
Newport City Homes, UK

Newport City Homes, UK

Arbejdet er nu lettere og medarbejderne er langt mere effektive i nonprofit boligorganisationen i Sydwales.

Download (PDF)
EDF, Frankrig

EDF, Frankrig

Oprethold høj kvalitet af service og forstå fordelene ved de seneste teknologiske og miljømæssige forbedringer.

Download (PDF)
Vind et Jabra Elite Sport